Peluang Tambah pendapatan - Pekerja sambilan diperlukan

Pekerja sambilan diperlukan. Terima bayaran upah yang sangat lumayan & peluang untuk bekerja dengan syarikat - syarikat berasaskan internet dari seluruh pelusuk dunia sebagai pekerja bebas (freelance) dari rumah.
Antara Bidang - Bidang Pekerjaan:
Bertanggung-jawab membantu mengumpul maklumat dari internet, memasukan maklumat ke dalam sistem, membuat kajian maklumat yang di kumpul, menyediakan laporan & kerja - kerja am berkaitan.
Syarat - Syarat Kelayakan:
•          Tahu mengunakan komputer & internet
•          Microsoft Office (Words & Excel)
•          Mesti boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris***
•          Mempunyai Komputer/Laptop
•          Ada akses ke talian internet
•          Berumur 18 tahun keatas
Lain - lain kelayakan:
•          Mampu bekerja tanpa pengawasan
•          Berupaya mengikuti arahan
•          Bersedia untuk kerja keras
•          Berfikiran positif & terbuka
•          Bermotivasi & mahu belajar
•          Bukan seorang pemalas
Punya disiplin diri yang tinggi

Maklumat Tentang Pekerjaan:
Kerja ini adalah jenis pekerjaan bebas (freelance) dan memerlukan orang yang serius mahu bekerja, bermotivasi tinggi & sanggup bekerja keras.
Kerja tidak terikat dengan sebarang kontrak dan waktu bekerja adalah fléksibel mengikut tugasan kerja yang di pohon.
Permohonan Terbuka Kepada Semua:
Jawatan adalah terbuka kepada semua berumur 18 tahun keatas dan memenuhi syarat yang di nyatakan di atas.
Jawatan kerja di rumah ini adalah peluang yang baik untuk suri rumah, pesara, pelajar dan sesiapa sahaja yang ingin bekerja dengan keselesaan di rumah sendiri.
Tempat & Waktu Kerja:
Boleh bekerja di mana sahaja asalkan ada akses internet. Di rumah, cybercafe, Starbuck, McD atau kedai mamak 24 jam.
Waktu bekerja adalah fléksibel, tawaran kerja datang dari seluruh dunia dan masa bekerja boleh di agihkan pada bila - bila masa. Pilih waktu bekerja sendiri, pada sebelah pagi, petang atau malam mengikut kesesuaian.
Contoh Kekosongan Jawatan:
Di bawah adalah contoh - contoh senarai kekosongan jawatan yang memerlukan pekerja di rumah. Senarai kekosongan di update ke dalam sistem setiap minit.
Senarai jawatan di paparkan bersama tajuk jawatan, harga upah dan tarikh tamat tempoh permohonan boleh di buat.
Jaminan Kami:
Anda tidak akan terlibat dalam sebarang urusan yang salah di sisi undang - undang Malaysia & Antarabangsa.
Di Bayar Untuk Bekerja:
100% kerja di rumah yang asli dan membayar untuk setiap tugasan yang di selesaikan.
Ingat, anda di bayar untuk menyelesaikan tugasan yang di beri. Bukan untuk menyertai sebarang proram buat duit, reseller, affiliate, MLM dan pendek kata anda tak perlu menjual apa jenis produk sekali pun.
Anda tidak sama sekali akan terlibat dengan sebarang transaksi jual beli atau sebarang perniagaan antara syarikat dengan pelangan. Sebaliknya anda di bayar untuk bekerja dan menyelesaikan tugasan yang di beri bagi pihak syarikat.

Kerja di Rumah Sebagai Alternatif:
Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, berjuta - juta orang telah hilang pekerjaan di seluruh dunia akibat kemelesetan ekonomi global!
Dengan adanya internet sebagai kemudahan operasi yang murah & pantas, banyak syarikat beralih daripada mengaji pekerja tetap kepada pekerja di rumah.
Terdapat lebih 100,000 peluang pekerjaan baru di rumah telah di wujudkan bagi mengatasi masalah kekurangan pekerjaan setiap tahun.
Ini bukan sahaja memberi peluang pekerjaan kepada orang ramai, syarikat juga dapat mengaji pekerja yang berkualiti tanpa had sempadan.
Ia peluang baik untuk anda yang bercadang mencari pekerjaan alternatif di samping pekerjaan sedia ada sekarang.
Pembayaran Upah:
Bayaran upah di beri setelah tugasan selesai, boleh juga memohon untuk mendapatkan bayaran pendahuluan daripada syarikat sebelum memulakan kerja.
Ada juga syarikat yang membayar mengikut jumlah jam bekerja. Tugasan jenis ini anda perlu bekerja dalam talian melalui sistem yang di sediakan bagi merekod masa bekerja dan juga perkembangan tugasan yang di beri.
Bayaran upah di bayar melalui Paypal. Pendaftaran untuk membuka akaun PayPal adalah percuma. Panduan ringkas ada di sediakan dalam laman ahli untuk membantu anda.
Pembayaran di buat kepada anda serta merta setelah tugasan di selesaikan dan di sahkan oleh majikan, tak perlu tunggu hujung bulan untuk terima bayaran upah. 

 KLIK DISINI UNTUKMAKLUMAT LANJUT ATAU MEMOHON  


Bukti pendapatan saya : Original shoot dr akaun saya.

No comments:

Post a Comment

Please Visit