Cara mengetahui status kedaraan perempuan


Dahi
  • Dahi yang terdapat pada gadis yang masih suci adalah licin. Sebaliknya jika gadis itu sering senggama (bersetubuh) maka licinnya akan hilang dan akan timbul garis-garis halus pada dahinya dimana ianya tidak begitu kelihatan. 
Hidung
  • Cuba lihat hujung hidung pada gadis yang suci, ia kelihatan warna kemerah-merahan (jika kulit cerah). Tak percaya cuba tengok pada hujung hidung anak perempuan. Merah kan? Jika gadis itu sering senggama, hujung hidung masih nampak kemerahan tetapi merah pucat.
Mata
  • Jika bahagian bawah kelopak mata terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bererti gadis itu sudah tidak suci. Gadis yang suci matanya berseri-seri, tidak ada lebam-lebam, kedutan dan garis2
Punggung
  • Punggung gadis yang sudah mendapat sentuhan lelaki  akan jadi besar, tidak kental, nampak macam jatuh sebab berdasarkan kajian saintifik, Ketika melakukan hubungan badan lebih kurang 90% hormon yang ada di bahagian punggung akan tertumpu kebahagian kemaluan, sebab ketika masa puncak (orgasme), punggung gadis menjadi tegang. Apabila sudahselesai perhubungan badan punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh. Punggung pada gadis yang suci, ia kelihatan kental, tegang, tidak lesu dan tidak jatuh.
Perut 
  • Apabila gadis itu kerap melakukan hubungan badan, perutnya akan mengembang dan membuncit sedikit. Hal ini terjadi kerana ketika sampai ke puncak, gadis itu tidak tahan dan menahan dibahagian perut. Otot-otot bahagian perut menegang ketika orgasme dengan daya tahan yang sangat tinggi dan kuat. Ketika itulah perut itu mengembang dan membuncit. 
Bibir
  • Bibir pada gadis yang pernah bercium kelihatan lebih cantik dan menarik, tetapi akan nampak lebam dan di tengah bibirnya akan nampak retak seakan-akan terbahagi dua.

1 comment:

Please Visit