Cara untuk memastikan suami puas


Berikut adalah enam cara untuk memastikan suami anda puas di ranjang.

Cara pertama : Merayu–rayu pada suami anda.
Apabila anda merayu pada suami anda, dia akan rasa sangat terangsang dan sudah tentu dia puas dan berikan yang terbaik untuk anda. Dia juga akan rasa terharu dan rasa ingin melindungi anda sebagai isterinya.

Cara kedua : Layan suami anda persis raja.
Jangan hanya berikan dia layanan istimewa tetapi berikan dia layanan seperti seorang raja. Berikan segala yang anda mampu untuk memuaskan suami anda.

Cara ketiga : Berseronok
Anda jangan bermasam muka. Sentiasa berseronok ketika melakukan hubungan seks supaya suami anda tahu anda suka apabila anda bersamanya.

Cara keempat : Role play.
Anda boleh adakan drama dan memikat suami anda sebelum adakan hubungan seks. Contohnya, anda boleh tunaikan fantasi suami anda. Katakan suami anda ingin adakan hubungan seks dengan perempuan yang berpakain skirt pendek. Anda boleh goda suami anda dengan realitikan fantasi suami anda di bilik tidur.

Cara kelima : Berkata lucah dengan suami anda.
Jangan malu–malu untuk berkata–kata lucah ketika bersama suami anda. Malah, dia akan lebih terangsang dan lebih terhibur dengan perbuatan anda ini.

Cara keenam ; Sentiasa ambil tahu apa yang suami mahu dari anda.
Sentiasa adakan perbincangan mengenai hubungan seks dengan suami anda. Melalui perbincangan ini, anda akan dapat tahu apa yang suami anda ingin dari anda. Seterusnya, anda boleh perbaiki diri dan seterusnya jadi isteri yang baik.

No comments:

Post a Comment

Please Visit