memasukan zakar ke lubang dubur a.k.a anal sex



Tiga kategori hubungan biasanya diamalkan: persetubuhan faraj, yang melibatkan penembusan faraj zakar; persetubuhan lisan, yang melibatkan lisan elusan zakar yang atau faraj dengan mulut seorang pasangan hubungan seksual menerusi dubur, melibatkan memasukkan zakar ke dalam dubur seorang pasangan [1. perbuatan Sex] mungkin juga melibatkan lain-lain bentuk rangsangan genital, seperti melancap solo / bersama, yang mungkin melibatkan menggosok atau penembusan dengan menggunakan jari atau tangan, atau oleh peranti (mainan seks) seperti dildo atau vibrator.


( Dipetik dari http://www.mesra.net/forum/lofiversion/index.php/t122323.html )


Hubungan keintiman seksual mengeratkan silaturahim sesebuah pasangan dan amalan serta pendekatannya mengikut keselesaan dan keterbukaan mereka.


Jika pasangan itu menikmati keseronokan bersama, itu petanda mereka mencapai matlamat naluri seksual.


Untuk menikmati keseronokan keintiman seksual yang lebih, sebilangan pasangan mencuba pelbagai pendekatan dan cara luar biasa dengan hasrat menikmati keseronokan luar biasa.


Mereka melakukan liwat dan seks oral luar biasa seperti pasangan wanita mengulum zakar dan buah zakar.


Mengikat dan menambat pasangan dan kadangkala memukul secara terkawal selain mencaci dan maki yang kononnya dapat meningkatkan lagi perasaan keintiman juga antara pendekatan luar biasa.


Ada juga yang membawa orang ketiga (kawan atau kekasih) ketika melakukan hubungan intim suami isteri.


Semua ini kononnya dapat menambah lagi keintiman seksual mereka. Itupun mereka tidak merasa puas lalu meningkatkan lagi amalan songsang dan tidak hairan jika mereka cuba pendekatan cekik mencekik!


Ada juga yang mempunyai `guru’ yang mengajar pelbagai pendekatan dan amalan seks luar biasa yang bercampur aduk dengan ilmu hitam seperti amalan minum air mani bercampur dengan air mazi perempuan.


( Dipetik dari http://rahsiazakar.com/amalan_sonsang_-_masuk_zakar_dalam_mulut_atau_dubur.html )


Anal sex atau hubungan seks yang dilakukan dengan memasukan batang zakar kedalam lubang dubur/bontot perempuan merupakan kaedah hubungan seks yang dianggap jijik bagi kebanyakkan pasangan. Namun, bagi mereka yang menginginkan hubungan seks yang hangat, tanpa terikat dengan hukum agama, anal seks ini merupakan satu lagi cara atau kaedah hubungan seks yang dapat mengoptimumkan kepuasan dan kenikmatan dunia seks anda.


Kebanyakan pasangan yang melakukan anal seks ini merupakan golongan yang amat mementingkan hubungan seks dalam hidup mereka. Mereka beranggapan bahawa hubungan seks harus dinikmati sepenuhnya ( MELAINKAN GAY --->dan blog ini bukan untuk golongan LELAKI GAY YANG TERENCAT AKAL). Mereka melakukan hubungan seks anak untuk kepelbagaian.


Bagi yang biasa atau paling tidak pun pernah mencuba anal sex ini, tentunya ia merupakan ppengalaman yang paling nikmat bagi mereka (terutamanya lelaki). Bagi perempuan yang kali pertama melakukan hubungan seks anal ini, tidak dapat dinafikan ia agak memeritkan/menyakitkan ( lebih kurang seperti masa pecah dara le ). Namun, berkemungkinan besar kesakitan itu hanya sementara.


Tidak dapat dinafikan bahawa "cengkaman", "grip" atau "kemutan" dubur adalah lebih power berbanding faraj terutamanya bagi perempuan yang telah banyak kali melakukan hubungan seks. Kenikmatan kemutan inilah yang biasanya membuatkan pasangan lelaki anda gian untuk membuat anal sex selain dari ingin mencuba.

Berikut merupakan beberapa tips utama yang penting untuk pasangan yang ingin melakukan anal sex.

  • Pastikan pasangan anda tidak berpenyakit.
  • Dapatkan persetujuan pasangan anda (kalau tidak jadi kes liwat).
  • Berbincang dengan pasangan bagaimana anda akan melakukan anal sex tersebut.
  • Mandi, bersihkan badan, bahagian kelamin dengan sebersih-bersihnya. Lebih selamat cuci dengan pencuci khas.
  • KY JELLY - penting, perlu ada sebagai pelincir. Air liur atau air mazi sahaja kadang-kadang tidak cukup.
  • Pastikan pasangan betul-betul bersedia.
Bagi perempuan, untuk meminimumkan rasa sakit semasa proses zakar dimasukkan kedalam liang dubur anda, tips berikut boleh dijadikan panduan.
  • Rehatkan badan.
  • Jangan gementar, fikirkan kenikmatan baru yang akan anda nikmati.
  • Jangan kemut kerana semakin kuat anda mengemut, semakin sakit lah ia kerana kepala zakar sukar menembusi dubur anda.
Bagi lelaki, anda harus bijak memainkan peranan. 
  • Bersikap lembut, janga gopoh.
  • Ramas dan urut setiap inci tubuh pasangan anda.
  • Ransang pasangan anda secukupnya. 
  • Pastikan pasangan anda bersedia.
  • Lakukan seks biasa dulu, yakni masukkan zakar anda dalam lubang faraj.
  • Pastikan batang zakar, terutamanya kepala zakar anda cukup licin. Begitu juga dengan dubur pasangan anda. Pastikan kelicinan nya cukup. Seelok-eloknya sapukan KY JELLY.
  • Masukkan kepala zakar anda perlahan-lahan, sedikit demi sedikit.
  • Jangan berkasar, lakukan dengan perlahan - slow and steady.
  • Beri masa kepada pasangan anda untuk menyesuaikan diri.
Berikut merupakan gambar posisi atau kedudukan yang biasa dan selesa untuk melakukan anal seks. Namun, dari pendapat ramai, posisi yang paling ideal untuk melakukan anal sex ialah DOGGY STYLE!! :) 







2 comments:

Please Visit