Menghangatkan hubungan seksual

Menghangatkan Seksual Suami Isteri

Petua Meningkatkan Rangsangan Seksual Suami IsteriPernahkah anda menyedari bahawa ada kalanya, akibat terlalu gopoh atau gelojoh ketika bersama pasangan hanya membuatkan kenikmatan seksual anda tidak kesampaian? Bukan itu sahaja, pasangan anda mungkin akan berfikiran bahawa anda ‘Tidak Bersungguh-sungguh’ ketika melakikan hubungan seks.
Tentu sahaja anda tidak ingin dilabelkan sedemikian rupa kerana ia seolah-olah menggambarkan, anda tidak menghargai hubungan seks yang anda lakukan bersama pasanagan anda.
Ini Adalah Petua Yang Dapat Membantu Anda:
1. Pulang awal dari tempat kerja
Sesekali cari masa terluang untuk pulang lebih awal ke rumah. Kalau kebiasaannya anada sering menghabiskan masa dengan akiviti luar bersama-sama teman, katakan pada mereka bahawa anda harus pulang segera kerana ada hal mustahak. Bukan berbohong sebaliknya percayalah, di kesempatan yang ada ini, gunakanlah sepenuhnya dengan menghias bilik tidur yang sebelumnya tidak sempat dikemas. Sembur wangian yang menggoda dan memikat yang dapat membangkitkan perasaan berahi pasangan ketika dia masuk ke dalam bilik dan hendak membersihkan diri. Anda juga harus berdandan, bercantik-cantik dan berwangi-wangian dengan aroma menggoda yang memikat sebelum pasangan anda pulang kerumah kerana keterampilan adalah yang akan membuatkan segala perancangan berjalan lancar.
2. Lengahkan aktiviti pemanasan (foreplay)Jika pasangan begitu cepat terangsang, carilah kaedah lain untuk melambatkan reaksinya. Menyetuhnya dengan lembut tetapi penuh yakin sambil membisikkan ditelinganya bahawa anda mengharapkan malam ini akan penuh dengan kelaianan dan kenikmatan yang tidak akan dapat di lupakan. Pasti pasangan anda akan berasa sesuatu kelainan dan memperlahankan aksinya.
3. Amalkan sikap memberi dan menerimaSekiranya anda malu untuk menyatakan hasrat di hati secara terang-terangan, cubalah menggambarkannya melalui ‘body language’ yang dapat difahami oleh pasangan anda dengan mudah. Mungkin ia memakan masa sedikit, namun anda pasti selesa dan pasangan anda juga dapat apa yang di inginkan. Pasangan yang dilayan dengan penuh kemesraan dan kelembutan akan merasa dirinya dihargai. Malah dalam masa sama, dia juga akan memberikan tindak balas serupa kerana sedar, tiada apa yang perlu di kejarkan. Tambahan pula anda telah berada dalam dakapannya. Jadi lakukanlah apa yang sudah menjadi kewajipan anda.
4. Anggaplah hubungan seksual ini sesuatu yang menyenangkan dan bebas dari sebarang tekanan
Sungguhpun berkomunikasi itu perlu, dalam anda membincangkan hasrat masing-masing, namu perlu di ingat janganlah sampai hubungan ini menjadi terlalu rumit. Elakkan ayat-ayat perintah kerana ia membuatkan pasangan merasakan diri mereka seperti barang permainan.
5. Selalu tumpukan perhatian sepenuhnya
Hubungan seksual yang berjaya, biasanya dikatakan akan mencapai kemuncaknya apabila anda mahupun pasangan, melaluinya dengan sepenuh hati. Sebaiknya lupakan segala masalah di tempat kerja yang merunsingkan pemikiran anda.
6. Jangan terburu-buru
Janganlah kerana sentuhan dari pasangan anda membuatkan anda terburu-buru untuk terus melakukan aksi seterusnya. Bersabarlah kerana itu baru aktiviti ringan-ringan. Lebihbaik  sekiranya anda mempamerkan aksi lebih baik dan berkesan sebaik berada di atas ranjang.

1 comment:

Please Visit