Kepuasan Seks Wanita

KEPUASAN SEKS WANITA
Bagi pasangan yang baru mendirikan rumahtangga, perlulah difahami bahawa bagi gadis yang normal nafsu syahwatnya mempunyai kepekaan syahwat yang tinggi terhadap rangsangan yang dilakukan ke atasnya oleh suami di malam pertama. Petua yang perlu dilakukan agar malam pertama atau malam-malam berbulan madu dapat dinikmati secara optima ialah merangsang isteri menggunakan kaedah Kepuasan Tiga Peringkat.
    http://yoonongkrong.files.wordpress.com/2011/04/malam-pertama.jpg
  1. Peringkat pertama Ransangan Tubuh Badan, yang memuaskan isteri perlu dimulakan dari peringkat Nafsu Badan. Ini meliputi pujuk-rayu, bisikan cinta, sentuhan, usapan dan belaian, tiupan, kucupan, ciuman, cumbuan, cakaran, jilatan dan lainnya ke seluruh tubuh isteri melainkan bahagian luar dan dalam faraj. Di bahagian Nafsu Badan ini ada satu tempat yang biasanya mampu menerbitkan ransangan isteri walaupun sebelum jimak bermula iaitu rangsangan ke payudaranya. Lakukan dengan perlahan-lahan dan lembut hingga isteri teransang dan keghairahan.
  2. Peringkat kedua ransangan ialah mengalihkan rangsangan ke bahagian luar faraj isteri. Rangsangan dilakukan ke Bibir Luar Faraj (Labia Majora) kemudian Bibir Dalam (Labia Minora) atau Purana. Elakkan dari menyentuh Biji Purana. Boleh diteruskan di permukaan Lubang Faraj. Ransangan boleh dilakukan menggunakan hasyafah zakar, jari-jemari ataupun lidah. Lakukan perlahan-lahan hingga isteri lebih teransang di peringkat ini.
  3. Peringkat ke 3 adalah jima’iaitu memasukkan zakar ke dalam faraj dan berdayung sambil merangsang Nafsu Badan dan Nafsu Luar. Lakukan hingga isteri kepuasan berkali-kali.
Jika isteri tidak capai tahap kepuasan di Nafsu Badan tidak mengapa. Beralih untuk rangsang Nafsu Luar. Jika dia tidak capai tahap kepuasan juga, beralih ke Nafsu Dalam. Nafsu Dalam boleh dirangsang dengan jari-jemari sebelum jimak dan dayungan bermula. Jika masih tidak inzal, rangsang 3 Lubuk Nafsu ini secara sekaligus.

No comments:

Post a Comment

Please Visit