Kenali seksual lelaki

Setiap wanita pasti tertanya-tanya, bagaiman keinginan dan potensi seksual lelaki. Perkara ini sangat penting terhadap wanita kerana wanita yang bergelar isteri harus cekap membaca potensi dan keinginan seksual lelaki yang bergelar suami. Dengan kaedah ini akan memudahkan para wanita untuk mencapai dan nenikmati kepuasan seks bersama lelaki tersayang.. Mari sama-sama kita mengenali seksual lelaki..
1. Lelaki Rambut terurai
Kaum lelaki yang mempunyai rambut yang terurai adalah seorang lelaki yang “gentlemen” serta sentiasa berfikiran matang dan meminati secara mendalam terhadap hubungan percintaan dan seks. Lelaki jenis ini ialah lelaki yang serius dalam percintaan. Jadi, lelaki seperti ini akan mencintai wanita sepenuh hati dan bersungug-sungguh..
2. Lelaki Berkening Tebal Seperti Bertemu Di Tengah
Lelaki seperti ini sukar untuk menemui keinginan dan citarasa dalam kehidupan seksualnya. Lelaki seperti ini juga  mempunyai watak yang sering berubah-ubah di mana setiap perwatakkan yang dibawanya amat sukar untuk difahami wanita. Sebab itulah kebanyak setiap lelaki seperti ini lebih cenderung pada wanita yang bersifat keibuaan yang mampu memahami dan memberikan sepenuh perhatian pada mereka.
3. Lelaki Berkening Melengkung Ke Atas
Lelaki yang berkening melengkung keatas adalah bersifat aktif dan rakus apabila diranjang. Lelaki seperti ini amat sesuai pada wanita yang mempunyai keinginan seks yang tinggi kerana lelaki seperti ini mampu melayan setiap keinginan seks wanita.
4. Lelaki Bermata Besar
JIka ada wanita yang inginkan lelaki yang berfikiran terbuka, carilah lelaki yang seperti ini. Lelaki seperti ini sangat mudah di fahami dan mudah memahami serta mempunyai sifat sabar terhadap seksual.
5. Lelaki Bermata Kecil Dan Berambut Kerinting
Lelaki yang bermata kecil dan berambut kerinting memiliki keinginan seks yang tinggi. Pada kebiasaannya lelaki seperti ini tidak  sabar dalam mengawal kemuncak seksnya dan cenderung mengulangi untuk melakukan hubungan seks dalam satu masa selagi tidak mendapat kepuasan seks yang sebenar.
6. Lelaki Bertelinga Besar Dan Berkening Lebar
Lelaki seperti ini memiliki keinginan seksual yang terlalu tinggi. Walaupun begitu, lelaki ini juga mempunyai daya ketahanan yang luar biasa dan hebat ketika melakukan hubungan seks..

No comments:

Post a Comment

Please Visit