Persoalan : Adakah saiz zakar penting?

Adakah saiz zakar itu penting dalam memberikan kepuasan kepada pasangan kita ? Dalam kajian oleh penyelidik di Amerika terhadap pendapat isteri tentang saiz zakar pasangannya, 67% menyatakan saiz zakar adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk kedasar faraj isteri dimana didasar faraj ini terdapat tempat yang paling sensitif yang boleh mempercepatkan inzal isteri dan memberikan kepuasan yang optimum. Apakah saiz zakar suami normal? Bagi tiap suami matang, saiz zakar normal pada ketika tegang adalah pada saiz 6 inci. Dikatakan kaum Afrika Sudan dan Arab mempunyai zakar yang besar dan panjang purata 7 ke 9 inci. Didalam rekod dunia, suami yang paling panjang zakarnya ialah suami Arab Sudan , yang mempunyai zakar sepanjang 18 inci.

Saiz zakar, serta bentuknya adalah penting bagi tiap suami. Purata bagi penduduk "ASIA TIMUR", mempunyai saiz zakar 5" ke 6", dengan ketebalan sekitar 1.5 - 2 inci. Zakar yang besar, panjang dan tebal dapat menusuk kedasar faraj, dan juga menekan dinding - dinding faraj ketika bersama. suami yang mempunyai saiz zakar yang panjang besar akan lebih yakin kepada diri sendiri. Nafsu isteri bukan sahaja terbuka dengan ransangan tangan, tetapi, dengan melihat sahaja saiz zakar pasangannya, ia akan meningkatkan ghairah seseorang isteri itu, dan ini memudahkan kerja-kerja jimak seterusnya . isteri jika terpandang daging yang pejal, besar dan panjang pertama sekali akan terbayang bagaimana rasanya ianya menusuk kedalamnya, dan dengan hanya melihat , iakan mudah terangsang, apakah lagi jika ianya berada didalam.

Sesetengah pendapat mengatakan saiz zakar itu tidak penting adalah tidak benar, seperti menipu diri sendiri. Mereka ini cuba menafikan hakikat sebenar, takut pada bayangan sendiri. Jika menggunakan teknik jimak yang sama, zakar yang satu inci lebih panjang, setengah inci lebih tebal, akan lebih menyedapkan pasanganya kerana ianya dapat menusuk kedasar faraj yang penuh nikmat berbanding dengan saiz zakar yang kurang dari itu, dimana anda terpaksa bekerja lebih seperti menusuk ke semua arah dinding faraj namun tidak dapat sampai kedasarnya. Zakar yang bengkok juga menyakitkan pasangannya

5 comments:

  1. >>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

    Klik salah satu yang tidak terblokir
    * cerita.malay3gp.com
    * ceritalucahteruk.blogspot.com
    * www.jawko.com

    ReplyDelete
    Replies

Please Visit