kelebihan dan nikmat zakar berkulup

Aku dah puas melihat CD dan VCD lucah. Berbagai bangsa yang melakukan aksi mengairahkan. Putih, hitam, coklat dan pelbagai warna kulit. Pelbagai aksi dan posisi seks mereka lakonkan. Setiap kali menontonnya pasti farajku gatal-gatal dan banjir dengan air hangat yang melimpah ruah keluar. Sekarang aku mula mengimpikan untuk mendapatkan batang penis lelaki barat. Aku ingin menikmati batang panjang dan besar. Aku ingin menikmati sepertimana Maya Karin, Serena anak Chef Wan dan Ning Baizura rasai.
Pada hujung minggu yang lalu, aku dan suamiku pergi jalan-jalan di shopping compleks. Saja jalan-jalan bagi menghilangkan perasaan bosan di rumah. Dengan memakai jean dan t-shirt ketat, aku perasan banyak mata yang melirik tajam pada dadaku yang membusung dan punggungku yang melentik. Suamiku pun perasan tapi dia jenis manusia yang tiada sifat cemburu, malah dia lagi seronok dan bangga isterinya menjadi perhatian ramai. Muka, mata, bibir dan hidungku memang seksi, rambut diperangkan dan lurus setakat pinggang.
Suamiku selalu bergurau bahawa aku boleh menjadi pornstar terkenal macam Maria Ozawa alias Miyabi. Memang kami berdua menyukai seks dan terbuka tentang seks dan sering mengadakan hubungan threesome atau foursome. Aneh bukan? Tapi itulah kenyataan kehidupan seks aku dan suamiku. Melintas di depan sebuah kedai pakaian, kelihatan seorang jurujual lelaki yang segak, tinggi dan handsome. Berwajah mat saleh dan berkulit putih. Orangnya masih muda, mungkin usianya dalam lingkungan awal 20-an. Suamiku menyaran kami masuk berasingan. Nak test power katanya. I pun masuk dahulu, dia ekori beberapa langkah dari belakang.
”Hello miss, “sapa seorang jurujual.
Dia senyum sambil matanya sempat terfokus ke arah dada dan belahan punggungku. I pun masuk. Sambil memilih t-shirt yang dijual, kami pun berbual-bual sambil aku meminta harga diskaun. Namanya David, nampak sopan dan cepat mesra. Dari perbualan singkat, aku dapat tahu yang David berketurunan Inggeris sebelah bapa dan ibu keturunan cina dari Malaysia. Patutlah David berwajah kacak seperti orang barat. Disebabkan keadaan kedai yang agak sesak, beberapa kali dada dan punggungku tergesel dengan David. Aku terasa bonjolan keras David menyondol bontotku semasa dia menarik t-shirt yang tergantung. Aku dapat rasakan barang yang membonjol itu pasti besar dan panjang. Rupanya David sudah geram dengan aku dan dia terangsang melihat penampilanku.
Suamiku yang bediri tak jauh dari situ tersengih. Aku tahu dia seronok kerana isterinya masih diminati. Melihat responku yang agak sporting, David pun menekan bonjolan dengan lebih kuat dan aku pun melentikkan bontotku sebagai tanda memberi lampu hijau. David pun senyum sambil menelan liur…Aku pun senyum. David menyarankan agar aku memilih stok t-shirt yang disimpannya di dalam stor di bahagaian belakang kedai. Dia berbisik boleh bagi t-shirt free sambil mengenyitkan mata. Aku faham maksud David dan aku dapat merasakan farajku dah mula berair. Aku fikir kena ‘fuck by David, is nothing to lose’. Peluang dah terbuka dan aku bagi isyarat pada suamiku, dia angkat ibu jari. Aku nampak dia sedang berbual dengan seorang wanita cina. Boleh tahan seksinya, baju low cut dan skirt paras lutut tapi terbelah di depan menampakan paha dan betisnya yang putih. Aku tahu suamiku dah mula tertarik dengan amoi muda itu.
Aku mengekori David. Sampai di suatu sudut, David pun berpusing dan dengan rakusnya memelukku. Tanpa bantahan aku pun merangkul tengkuk David dan tangannya memicit bontotku sambil kami berkucupan. Kamudian, David menjilat leherku dan aku pun meramas bonjolan yang besar di dalam seluarnya. Aku teringin sangat ingin menikmati bonjolan tersebut. Rasanya seperti tak sabar ingin merasai benda keras yang menonjol itu. Aku lemas dalam pelukan David. Ciumannya beralih ke dada, diangkatnya t-shirt dan bra yang melekat di badanku. David pun menjilat dan menghisap puting tetekku. ”Nice tits “kata David. Dalam beberapa minit, pakaianku dah habis ditanggalkan oleh David. Rakus dan gelojoh anak muda ini, fikirku. Aku pun menyukainya. Dan kami pun berbaring di atas timbunan pakaian dan kotak-kotak kosong. Seluarnya pun sudah dilondehkan, penis David yang panjang, besar dan keras itu amat aku impikan. Panjang nya tak kurang dari 8 inci dan besarnya hampir sama dengan size botol mineral water 500 ml.
‘Super penis!!! Place to fuck doesn’t matter but size matters’, aku bergumam dalam hati.
Habis badanku lencun di jilat oleh David. Aku rela dan membiarkan David meratah tubuhku. Aku menikmati permainan lidah David. Lidahnya makin ligat berputar terutamanya di kelentit. Dia bijak menggerudi lubang farajku, sambil aku mengurut super penisnya yang keras membatu. Sudah lama aku mengidam ingin merasai batang lelaki barat. Sejak Ning Baizura berkahwin dengan lelaki barat dan diikuti pula dengan Maya Karin dan Serena anak chef Wan bersuamikan orang barat maka keinginanku untuk merasa batang lelaki barat bertambah-tambah. Artis-artis cantik itu pasti ingin merasai batang mat saleh yang hebat itu. Lihatlah, tak sampai setahun Chef Wan dah mendapat cucu. Memang unggul benih lelaki Kanada tu.
”I nak hisap your penis, “ pintaku.
David pun menukar posisi. Kami berkedudukan posisi 69, supaya aku dapat mengisap penisnya dan dia dapat menjilat dan terus menggerudi ‘my juicy pussy’. Aku usap-usap penisnya yang besar panjang itu. Kepalanya licin dan merah warnanya. Dari rupa penisnya aku rasa David belum bersunat. Tapi kerana penisnya sungguh tegang maka kepalanya sudah terkeluar seluruhnya daripada foreskinnya. Kelihatan sedikit kulit berlipat-lipat di belakang takuk kepala penisnya. Kepala yang bulat besar dan merah itu sungguh cantik. Aku geram melihatnya. Apalagi kepala merah yang sedikit lembab itu mengeluarkan aroma yang amat memberahikan. Aroma memberahikan ini tidak ada pada kepala penis suamiku yang bersunat. Baru kutahu inilah kelebihan penis tak bersunat. Aromanya benar-benar jantan dan bagaikan terkena halilintar pussyku bergetar pantas. Air hangat mengalir keluar bagaikan tsunami.
Rupa-rupanya beginilah bentuk penis yang digilai oleh Maya Karin, Serena dan Ning Baizura. Batang besar panjang dan berkepala merah ini sungguh cantik. Kulit kulupnya sudah tertarik ke belakang kepala yang besar itu. Aku hidu dan kulum penuh nafsu. Ghairahku menggelegak bagaikan gunung berapi. Farajku basah lencun dengan air berahiku. Dinding farajku makin menjadi-jadi kemutannya dan mulut farajku tak sabar-sabar ingin menyedut batang lelaki. Aku tak sabar ingin merasai batang besar ini menggerudi lubang nikmatku tapi sayang rasanya melepaskan batang berkepala merah yang hangat ini. Aku belum puas menjilat dan mengulum. Enak rasanya bila kepala licin ini berdenyut-denyut dalam mulutku. Mungkin perasaan seperti ini jugalah yang dirasai oleh artis-artis cantik dari Malaysia yang bersuamikan lelaki mat saleh. Aku geram dengan mulut bawahku yang mengemut-mengemut, agaknya dia geram dengan mulut atasku yang sedang menyonyot batang hangat yang kenyal. Akhirnya mulut atas terpaksa mengalah.
”Hurry David. Fuck me now…I dah tak tahan, “ rayuku.
”No problem Miss, “ David pun bangun dan menghalakan penisnya ke lubang farajku dan sekali tekan..ssssrrruuupppp… aaaahhhhhhhhh…masuk bahagian kepalanya saja.
”Slowly David. Your penis is too big. I can’t accept all of it. “ David memperlahankan tujahannya, ditolak masuk sedikit demi sedikit.
Setelah bekerjasama hanya tiga suku batang penisnya dapat masuk. Terasa seperti kepala licin itu sedang menyondol-nyondol pangkal rahimku. Aku dapat merasakan pangkal rahimku mula membuka mulutnya untuk menangkap kepala licin tersebut. Terangkat-angkat dan bergetar-getar bontotku menerima tusukan penis David. Lubang farajku penuh dan bila David menyorong-tarik, terasa seluruh dinding farajku digaru-garu.
”Fuck me…fuck meeee…. “ Aku jadi sasau kena tusukan penis David yang power itu.
Air gatalku makin banyak keluar membolehkan David menekan habis penisnya masuk, itupun aku tolak perutnya takut farajku terkoyak. Agaknya seperti inilah yang dialami oleh Maya Karin dan Serena anak tukang masak yang popular itu. Kesedapannya sukar nak diceritakan dengan kata-kata. Yang pasti enaknya melebihi batang melayu, batang suamiku. David sangat pandai menggerakkan penis dan punggungnya. Ditolak kamudian dipusing, ditarik dan dipusing sambil mulutnya terus menjilat buah dadaku yang tegang macam nak meletup. Tiba-tiba aku rasa menggigil. Seluruh badanku begetar. Otot-otot badanku menegang. Otot-otot farajku mengembang dan meguncup dengan cepatnya. Kemutan di dalam rongga buritku meramas-ramas batang David dengan cepatnya. Mataku terbeliak dan aku menjerit kuat.
”I’m cumming…….terus David…terus…fuck me….. aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh……. “ Aku pun mengalami orgasme yang sungguh dahsyat tapi David masih gagah. Penisnya masih keras. Badan kami berpeluh. David benar-benar cuba bertahan dan ingin menikmati sepuas-puasnya permaian nikmat ini.
”We change position…doggy style “ kata David.
Aku menyukai posisi ini kerana kemasukkan penis dari sudut yang berlainan dan menggesel serta merangsang dinding faraj dengan lebih hebat terutamanya G-spot. Aku pun menonggeng dan melentikkan bontotku yang sememangnya dah melentik. David pun membetulkan posisinya.
”Insert your super penis now….my wet pussy can’t wait any longer. “ Aku sempat melihat batang David yang berlendir itu masih tegang dan gagah.
Kepalanya yang licin dibasahi air nikmatku bercahaya terkena sinar lampu. Tercium bau khas vagina memenuhi ruang tempat kami berasmara. Terlihat lubang hidung David kembang kempis menikmati aroma nafsu ini. David menjadi lebih ghairah dan dia pun memulakan tujahan penisnya, aku sambut dengan mengemutkan farajku sekuat hati. Aku ingin menikmati batang hebat pemuda mat saleh ini. Sekarang batang ini memenuhi semua ruang dalam farajku. Terasa penuh dan padat. Batang inilah yang aku giankan. Batang inilah yang aku ketagih dan selalu bermimpi. Bila aku menonton video lucah mataku selalu membayangkan batang mat saleh yang besar panjang.
“Eeeemmmmm so tight…” dengus David.
“Fuck me David……don’t stop….fuck me harder…. “ I meraung-raung.
Aku kagum dengan batang mat saleh. Sungguh sedap dan nikmat. Hanya perempuan yang telah merasainya saja yang dapat membayangkannya. Tak hairanlah kalau Maya Karin, Serena dan Ning Baizura sudah tak nampak pemuda melayu. Dari awal lagi mereka sudah mengidam batang mat saleh yang besar panjang. Aku rasa mereka ini jenis artis peminat kulup. Mereka jenis peminat sejati penis tak bersunat yang mempunyai aroma lelaki di balik kulit kulup itu. Henjutan David membuat aku melayang di udara. Sedap, nikmat dan lazat. Terasa dunia berpusing-pusing dan badan melayang-layang. Aku memang termasuk wanita kuat seks. Mungkin aku jenis sex maniac. Aku ingin setiap hari farajku disula oleh butuh-butuh yang super seperti milik David. Suamiku memahami kehendakku dan jika dia tak dapat mengimbangiku maka dia akan membenarkan aku melakukan dengan orang lain.
Pernah suamiku menyewa dua orang gigolo untuk memberi kupuasan kepadaku selama dua jam non-stop semasa ulang tahunku yang ke-30. Katanya sebagai hadiah harijadiku.
Gigolo yang berketurunan india dan benggali itu memiliki penis yang sungguh hebat. Aku tak kisah dengan batang mereka yang tak bersunat tu. Malah kulit kulup yang boleh meluncur itu enak untuk dimain-main. Bukankah semua lelaki diahirkan dengan berkulup, kenapakah perlu kulit ini dibuang dan dipotong. Rupanya orang lelaki tidak menyedari bahawa kulit penutup kepala pelir inilah yang digilai semua wanita di dunia ini. Memang malang wanita yang bersuamikan lelaki yang bersunat. Mereka telah kehilangan satu nikmat. Biarkanlah semua itu. Bagiku batang yang besar dan panjang itu lebih penting. Batang-batang ini mampu memberi kepuasan sejati kepada diriku.
Ada ketikanya aku dilanyak oleh tiga lelaki secara maraton. Aku terasa sungguh letih tapi aku puas dan nikmat. Berkali-kali aku mencapai klimaks dan aku puas dan menyukainya. Kadang-kadang kami menyewa ‘call girl’, suamiku dapat menutuh dua pussy pada satu masa. Sedang aku mengisap dan menyonyot penis suamiku, wanita ‘call girl’ itu akan menjilat dan mengisap kelentit dan buritku. Aku dan suamiku menyuai dan menggemarinya. Aneh bukan, kendengaran sungguh gila tapi kami menikmati pengalaman yang sungguh hebat ini.
“David……I’m cumming againnnnn…… “ Aku pun mencapai klimaks lagi, tersentak-sentak badanku macam terkena getaran elektrik…Nafas terhenti untuk beberapa saat.
”Miss.. I want to cum too.. “ garau suara David.
Aku dapat merasakan kepala penisnya mengembang dan serentak cecair spermnya tersembur di dalam lubang pukiku. Sungguh hangat dan deras semburan benih mat saleh ini. Banyak sungguh benih-benih David menakung dalam rahimku. Benih hangat seperti inilah agaknya yang membuntingkan Serena anak Cef Wan dengan sekali sembur saja. Pangkal rahimku menyedut-nyedut benih David masuk ke dalam rahimku yang subur. Biarkanlah kalau dia mau tumbuh dalam rahimku.
”Aaaaaaaahhhhhhhhhh……….. “ David klimaks, badannya menegang dan jarinya memicit bontot dan buah dadaku silih berganti. Kepala penisnya terasa mengembang macam belon dalam rongga farajku. Berdenyut-denyut dan hangat rasanya. Badanku terketar-ketar jadinya… Aku melihat jam tangan, oohhh dah hampir 1 jam aku meninggalkan suamiku sejak aku mengikut David ke stor tadi.
”Ok David….. thank you nice fuck…..really nice fuck…………..I puas…….. “ David cuma tersenyum sambil bangun dan menarik seluarnya.
Kelihatan penisnya sudah lembik dan kelihatan pendek dan kecil. Sekarang baru jelas kepala merah yang garang tadi telah tertutup oleh foreskinnya. Sungguh sedap kulup mat saleh ni, fikirku. Sebelum dia memakai seluarnya aku meraih penisnya yang terkulai. Aku belek dan usap penisnya yang masih berlendir. Aku pegang kulit kulup itu dengan kedua tanganku. Aku buka muncungnya dan kelongsong kulup itu terbuka. Aku mendekati mukaku ke penis David dan aku masukkan hujung lidahku ke dalam kelongsong itu. Aku usap dan jilat kepala yang berada di dalamnya dengan hujung lidahku. Sungguh enak rasanya dan David tersenyum kepadaku.
“I like your uncut cock. Please, don’t cicumsised your penis. “ Aku pun menyarungkan pakaian dan memakai make-up.
David turut memakai kembali pakaiannya. Kemudian aku mengirim sms kepada suamiku yang berada entah di mana. Seketika tadi aku terlupa yang aku mempunyai suami. Pada waktu itu Davidlah suamiku. Seketika kemudian dia membalas, “Amoi is sucking my penis. Come here…Hotel X bilik no. xx. “Aku membalas smsnya,
“Never mind…enjoy your fucking….I want to continue second round with David. Call me after 1 hour. “ Aku menyimpan handphone ke dalam handbag dan aku menarik tangan David dan kami pun berkucupan.
Aku ingin menikmati sepuas-puasnya batang mat saleh. Aku rela dan bersedia lubang farajku disula semahu-mahunya oleh David. Sulaan yang nikmat dan sedap. Batang besar, panjang dan tak bersunat yang aku idam-idamkan. Peluang seperti ini bukan selalu aku dapat. Sekarang baru aku tahu kenapa artis-artis cantik kita ingin bersuamikan mat saleh. Kulup mat saleh yang besar panjang itu memang hebat…

9 comments:

  1. >>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

    Klik salah satu yang tidak terblokir
    * cerita.malay3gp.com
    * ceritalucahteruk.blogspot.com
    * www.jawko.com

    ReplyDelete
    Replies

Please Visit