Tips untuk memujuk isteri bersama

Tips # 1 – Tawarkan bantuan jika alasannya penat

Zaman sekarang, kebanyakan isteri bekerjaya. Jangan lupa jasa isteri. Isteri keluar bekerja kerana terpaksa-rela membantu anda menyara keluarga juga. Kesibukan dan kepenatan isteri usahlah dipertikaikan. Bekerja di pejabat kemudian sebaik sampai di rumah terpaksa pula menguruskan kerja-kerja rumahtangga seperti memasak, mengemas, menjaga anak dan sebagainya. Tiba malam hari, sudah pastilah isteri anda keletihan. Jadi tidak hairanlah ada masanya isteri anda menolak mengadakan seks atas alasan penat. Melakukan hubungan intim menuntut tumpuan dan tenaga yang bukan sedikit.

Kalau ini alasan yang diberikannya, suami wajar menawarkan bantuan, misalanya menyediakan makan malam atau mencuci pinggan setelah selesai makan. Lebih bagus lagi jika anda meminta pasangan anda berehat sahaja dan sekali-sekala anda membereskan kerjarumah yang ada. Isteri akan rasa dihargai dan anda mungkin menerima balasannya, termasuklah dengan cara hubungan seks yang hebat.

Tips # 2 – Pujuk isteri sekiranya marah

Kalau tiada mood, bagaimana hendak melakukan hubungan intim, apatah lagi jika ketika itu isteri sedang marah akibat tindakan suami sendiri. Wanita tidak mampu melakukan hubungan intim dengan lelaki yang memancing kemarahannya. Malangnya, tidak semua kaum wanita akan meluahkan perasaan yang terpendam, sebaliknya memilih untuk mendiamkan diri hingga pasangannya bosan sendiri.

Lebih malang lagi, kebanyakan suami hilang skill pujuk-memujuk setelah mereka berkahwin dan sering membiarkan isteri menjeruk rasa. Jika ingin mendapatkan hubungan intim yang istimewa dari isteri dalam keadaannya yang masih ‘panas’, maka anda patut berusaha memujuk dirinya. Berbaik dengan isteri dan cuba ungkapkan ayat-ayat yang manis. Pujuklah dirinya kerana amarah wanita cepat reda dengan pujukan suami. Jika anda berjaya memujuknya, tidak mustahil anda akan memperolehi hubungan asmara yang hangat.

Tips # 3 – Pujilah jika isteri rendah diri

Wanita mungkin menolak seks apabila mereka berasa rendah diri, tidak puas hati dengan penampilan diri dan merasa tidak lagi seksi, apatah lagi jika suami sendiri sering mengusik memerli bentuk badan isteri sudah tidak cantik lagi. Jika perkara ini berlaku, tidak mustahil kaum wanita hilang selera atau keinginan untuk mengadakan hubungan seks dengan pasangan mungkin berkurangan.

Sebagai suami, anda memang tidak patut komplen tentang tubuh badan isteri, sebaliknya anda patut beri motivasi kepadanya untuk tampil lebih menarik. Selain daripada itu, anda wajar memberi sedikit peruntukan untuk membolehkan isteri melakukan perawatan diri. Sebagaimana anda menggunakan kereta, sudah tentu anda akan memperuntukkan sedikit wang untuk penyelengaraan kereta supaya kereta anda dalam keadaan tip-top. Begitu jugalah dengan isteri anda.

Anda boleh membawa isteri ke pusat pelangsingan jika isteri merasakan tubuhnya gempal. Biarkan isteri memanjakan dirinya seketika di spa kecantikan untuk mengembalikan keyakinan diri dan memulihkan mood. Ataupun cara lebih mudah, adalah dengan meluahkan sedikit pujian kepada isteri anda utnuk memberikan keyakinan pada dirinya. Pujian seperti “Isteri abang ni makin cantik sekarang” sudah tentu akan memberi pulangan besar bila tiba malam hari

Tips # 4 – Layani sebaik-baiknya

Tiada wanita yang mahu dirinya dijadikan hanya sebagai objek seks. Ðiri ibarat tidak dihargai dan aktiviti seks jika berlangsungpun hanya akan membosankan dirinya. Jika inilah penyebab isteri mengelak seks, maka tiba masanya untuk anda melakukan perubahan. Layanilah pasangan anda dengan sepatutnya supaya dia tidak lagi berasa sedemikian. Hargailah diri isteri sebaik-baiknya dn ketahuilah bahawa isteri bukanlah hanya peneman tidur, sebaliknya pasangan hidup yang berkongsi segala suka dan duka.

Tips # 5 – Ubah penampilan jika dilihat tidak menarik

Wanita juga tidak berkeinginan melakukan seks bila merasakan suaminya tidak lagi menarik di mata dan di hatinya. Boleh jadi disebabkan penampilan suami yang kurang menjaga diri ataupun kerana sikap suami yang dirasakan tidak sesuai dengan kehendaknya.

Kalau penyebabnya berpunca dari perkara ini, maka jangan berlengah untuk lakukan sesuatu untuk menarik perhatian pasangan anda. Jagalah penampilan dan urus diri sebaiknya kerana seperti anda, isteri juga tiada selera bila melihat pasangan mereka berserabut.

Semoga tips yang diberikan dapat membantu anda mengatasi masalah yang dihadapi.

4 comments:

  1. >>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

    Klik salah satu yang tidak terblokir
    * cerita.malay3gp.com
    * ceritalucahteruk.blogspot.com
    * www.jawko.com

    ReplyDelete

Please Visit