Rengekan wanita semasa seks


Anda sering mendengar bahawa perempuan harus ‘melepaskannya’ untuk mencapai klimaks dan ini memang nasihat yang baik tapi bagaimana dengan anda, seorang LELAKI?
Adakah anda benar-benar ‘melepaskannya’ sewaktu seks? Ramai lelaki yang mengatakan bahawa mereka ‘melepaskannya’. Hampir semua lelaki pancut sewaktu seks, oleh itu pastinya anda klimaks. Benar? Tapi ramai wanita berfikir bahawa lelaki TIDAK ‘melepaskannya’ sewaktu mereka pancut.

Kebanyakkan lelaki hanya mengerutkan wajah mereka dan mengerang kesedapan ketika mereka pancut. Wanita tidak mahu lelaki meraung kepuasan seperti serigala tetapi lelaki harus belajar menjadi lebih ‘vokal’ sewaktu seks.
Mengapa?
Ok, apabila dikatakan ‘vokal’ bukan bererti memekik sekuat-kuatnya. ‘Vokal’ ertinya mengeluarkan kata-kata nakal atau benar-benar menyuarakan apa yang anda rasakan saat anda hendak pancut. Sebahagian besar lelaki hanya mengerang sedikit sahaja dan ini tidak akan memberi kepuasan kepada wanita dan mereka akan merasakan bahawa lelaki itu tidak mendapat kepuasan yang secukupnya. Jadi di sini terdapat beberapa sebab mengapa anda harus lebih ‘keras’ di tempat tidur.
Memang betul, wanita juga ada ego!
Inilah yang mereka fikirkan jika lelaki senyap atau tidak ‘vokal’ ketika pancut…
• dia puas atau tidak?
• Dia hampa dengan aku?
• Apa yang mengganggu fikirannya?
Namun apabila lelaki BENAR-BENAR mengerang atau ‘vokal’ seperti “Yeahhhhhh! Sedapppp!!”, maka wanita akan berfikir begini…
• Akulah dewi seks yang terbaik!
• Oh ya sayang, kenikmatan ini tidak akan sayang dapat di tempat lain!
Ramai wanita di seluruh dunia setuju bahawa jika mereka ‘melepaskannya’ dan BENAR-BENAR mengerang kepuasan saat mereka klimaks, mereka mendapat kepuasan dan kenikmatan yang lebih dahsyat, klimaks yang amat seronok sekali. Oleh itu, lelaki juga harus ‘melepaskannya’ dan menikmatinya!
Jadi, jika anda agak kebingungan atau keliru apa yang harus anda raungkan dengan suara keras, berikut ada beberapa contoh untuk dicuba.
1) Sedapnya sayang… Oh ya sayang sedapppp!!
2) Ketatnya sayang…sedapppp. Lagi sayang lagi!!!
3) Oh [masukkan namanya di sini], Oh [masukkan namanya di sini], [namanya]!!!!!

No comments:

Post a Comment

Please Visit