cara besarkan payudara

Pueraria Mirifica ialah sejenis tumbuhan yang tumbuh di kawasan beraltitud tinggi di utara Thailand, di sana tumbuhan ini dikenali sebagai 'White Kwao Krua'.

Pueraria Mirifica mempunyai kesan estrogen yang sangat kuat. Ianya telah digunakan di Asia sejak berkurun lamanya sebagai anti-penuaan. Pueriria Mirifica juga dikenali sebagai agen pembesaran & pemejalan payudara secara semulajadi..

Kompaun Phytoestrogen mempunyai kesan positif dalam merawat osteoporosis, kanser prostat, mengurangkan sindrom menopaus dan mencegah kanser. Phytoestrogen bukan hormon tapi ianya mempunyai khasiat sama seperti estrogen yang diperlukan oleh tubuh manusia untuk pembesaran payudara. Phythoestrogen memaksimakan pengaliran darah dan estrogen melalui tisu-tisu payudara. Payudara akan menjadi lebih besar dan pejal. Pueraria Mirifica meningkatkan pembentukan tisu lemak disekeliling payudara. Ianya juga menyokong kolagen yang memberikan payudara bentuk asli yang pejal dan menarik.

Kesan pembesaran payudara akan kelihatan selepas menggunakan kapsul Pueraria Mirifica selama 2 - 4 minggu bergantung pada pada kuantiti tisu-tisu payudara. Kesan maksimum akan diperolehi selepas penggunaan selama 3 bulan.

Penambahan ukurlilit sebanyak 1-3 inci boleh dicapai jika menggunakan Pueraria Mirifica secara konsisten selama 3 bulan.

Lain-lain khasiat herba Pueraria Mirifica :-

* Anti penuaan
* Menghitamkan rambut beruban dan merangsang pertumbuhan rambut baru
* Menambah tenaga dan bersemangat
* Pengaliran darah yang lebih baik
* Mencegah masalah susah tidur
* Membantu menjadikan kulit anda lebih halus dan menarik

No comments:

Post a Comment

Please Visit