Teknik perempuan melancap

Teknik-teknik pelancapan wanita termasuk seorang wanita meraba vulvanya, terutamanya kelentitnya, dengan jari telunjuk dan/atau tengah. Kadang-kadang satu atau lebih jari boleh dimasukkan ke dalam farajnya untuk mengusap berulangan dinding hadapan farajnya di mana g-spotnya terletak.


Bantuan pelancapan seperti sebuah alat penggetar, dildo atau bola Ben Wa juga dapat digunakan untuk merangsang faraj dan kelentit. Banyak wanita mengusap dada mereka atau merangsang puting dengan tangan bebas, jika ini tempat-tempat diterima untuk perangsangan seksual. Perangsangan dubur juga dinikmati oleh sesetengah. 


Pelinciran kadang-kadang digunakan sewaktu pelancapan, terutamanya ketika penembusan terlibat, tetapi ini bukanlah sejagat dan banyak wanita mendapati pelinciran semulajadi memusakan.


Posisi-posisi umum termasuk membaring di belakang atau memandang ke bawah, duduk, menyangkung, melutut atau berdiri. Dalam sebuah bak mandi atau pancuran seorang wanita dapat secara terusan meletakkan air pada kelentit dan vulvanya. Memandang ke bawah seorang dapat menggunakan tangan, seorang dapat bercelapak sebuah bantal, sudut atau hujung katil, kaki seorang pasangan atau sesetengah pakaian merenyukkan dan "membonggal" vulvanya dan kelentit terhadapnya. 


Berdiri tegak, sebuah kerusi, sudut sebuah benda perabot atau juga sebuah mesin basuh dapat digunakan untuk merangsang kelentitnya melalui labia dan pakaiannya.Wanita boleh merangsang diri mereka dengan crossing their legs tightly dan menggenggam otot kaki mereka, memberikan tekanan pada alat pembiakan seks mereka. Ini dapat secara potensi dilakukan dalam keadaan orang ramai tanpa pemerhati perasan. 


Sesetengah melancap menggunakan hanya tekanan digunakan pada kelentit tanpa perhubungan terusan, contohnya dengan menekan tapak tangan atau bulatan tahngan terhadap seluar dalam atau pakaian lain.Fikiran, fantasi dan peringatan instances terdahulu arousal dan puncak syahwat boleh menghasilkan arousal seks. Sestengah wanita mendakwa dapat memuncak syahwat spontaneously dengan daya kemahuan sendiri, tetapi kebolehan itu, jika ia betul-betul muncul, mungkin tidak secara terhad layak sebagai pelancapan oleh kerana tiada perangsangan batun terlibat.

No comments:

Post a Comment

Please Visit