Suami Yang Hebat


Ramai di kalangan lelaki masa kini lebih bersikap angkuh keatas pasangannya, iaitu tidak mahu mempersoalkan tentang kelemahan diri sendiri. Nyata dan jelas bahawa bentuk fizikal dan saiz bukanlah ukuran aset berharga bagi kaum lelaki sekiranya tewas di ranjang.


hebat diranjangBanyak yang sudah kita dengar dan lihat dimana berlakunya perpisahan serta penceraian berpunca daripada ego seseorang lelaki yang tidak mahu mengerti tentang rahsia kehebatan yang dianugerahkan oleh Tuhan. Rahsia yang teristimewa buat kaum lelaki.
Kebanyakkan kaum wanita tidak mengutamakan paras rupa dan fizikal seorang lelaki sebaliknya hebat diranjang adalah permata yang paling berharga buat mereka.
Bukan hendak menunding jari atau menyalahkan kaum lelaki dalam kehidupan permainan diranjang, tetapi buktikan hebatnya kita dimata kaum HAWA. Wahai lelaki kita mantapkan tenaga batin dengan memahat kata kunci ini,
  1. Keras Seperti Besi
  2. Tahan Lama Bak Berlian
  3. Beraksi Bagaikan Pendekar
Dan bersedialah wahai kaum lelaki sekiranya sidia  membisikkan….
Abang bukan setakat gagah pada zahir… tapi batin pun hebat. 3 lautan dalam diharungi tanpa henti masih tetap tegap dan teguh berdiri. Sayang abang buat selama-lamanya
Atau mungkin ini juga…
Terima kasih wahai Abangku Sayang. Abang memang hulubalang terbilang. Setiap kali bersama, daku pasti puas bukan kepalang.
Wahai kaum lelaki gegarkan rahsia kekuatan kita dimata kaum wanita. Ketahui rahsia memuaskan pasangan anda.  Atau puaskan isteri anda, pancutkan isteri anda!!

1 comment:

Please Visit