menentukan kekuatan seks wanita


Memang ada benarnya sesetengah pendapat, bahawa wanita berbulu roma lebat mempunyai nafsu yang tinggi. Perkara ini disebabkan oleh paras testosterone yang tinggi sedikit daripada kadar biasa untuk wanita. Hasilnya bulu roma lebih lebat dan ia membuat wanita ini lebih bernafsu apabila dibandingkan dengan wanita lain. Namun begitu perkara ini adalah sementara, apabila wanita yang mempunyai kadar testosterone yang tinggi daripada biasa semakin dewasa, kadar imbangan hormon kembali normal.

Sekiranya hendak meningkatkan nafsu isteri supaya kuat seks. Belikan pil tongkat ali yang asli. Isteri tidak perlu ambil selalu hanya berikan isteri makan 2 atau 3 jam sebelum bersama dan semesti melawannya sekiranya anda turut amalkan permakanan tongkat ali setiap hari.

Tongkat Ali yang asli gred A yang hanya dijual di farmasi dan ia akan meningkat paras Testosterone. Pastikan ianya benar-benar tongkat ali yang patinya diambil secara pengilang saintifik.

Mengurut buah dada turut membantu dalam meningkatkan nafsu seks wanita. Urutan payu dara atau buah dada boleh mendatangkan banyak manfaat kepada wanita. Urutan yang bersesuaian bukan setakat menjadi rangsangan dalam hubungan seksual malah ia boleh menjaga dan membentuk buah dada perempuan agar sentiasa tegang dan kenyal.

Ada kajian mendapati, isteri cepat gairah dan cepat berahi seks sewaktu sedang subur. adalah penting untuk menyediakan pencegahan hamil seperi kondom atau amalan pil perancang. Turut sediakan pil perancang kecemasan yang dipanggil emergency contremption pill atau morning after pill.

Lagi kuat kepuasan seks seorang isteri apabila suami memancut air mani dalam faraj. Kandungan air mani mempunyai enzim yang lagi membuat kepuasan isteri lagi memuncak.

No comments:

Post a Comment

Please Visit